Děkujeme za pochopení.
A61n53t60o30n37í28n 80K93o78u87n20o42v66s86k40ý
Všichni víme, že elektromobilita (stejně jako downsizing) není odpovědí výrobců na požadavky zákazníků.
Ale únik před obřími pokutami regulátorů.
Zbývá doladit několik problémů.
Proč elektromobil lze lidem zatím jen vnutit (s výjimkou některých hobbystů, kteří je kupovali vždycky) s pomocí dotací a zdražením aut se spalovacími motory?
1) Cena
2) Obrovský pokles ceny při následném prodeji po letech 3) Provozní náklady (pneumatiky a brzdy) 4) Dobíjecí infrastruktura 5) Dojezd a doba dobíjení baterií Kdy si myslíte, že to bude vyřešeno tak, aby si lidé opravdu chtěli elektromobily kupovat, protože cena a její protihodnota budou lepší než u aut se spalovacími motory?
A17n30t50o49n34í62n 87K53o17u12n98o62v10s65k62ý
Aby se Evropané mohli svézt elektromobily s nulovými lokálními emisemi, musí být vzácné kovy nejprve dopraveny z Chile či Konga do Číny, kde dojde k jejich zpracování za pomocí milionů tun CO2 ze spáleného uhlí. Následně jsou pak dané materiály dopraveny do Evropské unie, kde z nich teprve vzniknou „ekologické“ automobily. To má být „čistá” budoucnost?
B18r37o56n97i61s88l97a81v 93G87a78b60r85y31š
Ke slovu "bezemisní" se zapomíná přidávat slovo "lokálně". Ekologická je snad jen chůze, jízda na kole nebo na zvířeti. Ale vezměte si trolejbusy. Bezemisní jsou, ale jen lokálně. Města by se bez nich neobešla, protože přispívají k čistému ovzduší ve městě. Proto se trolejbusové sítě rozšiřují. Je totiž podstatný rozdíl, když se ze zastávky rozjede autobus nebo trolejbus, případně elektrobus. A podobné to bude i s elektromobily. Mám za to, že jsme na začátku vývoje. Energetická síť na to není zatím připravena, s výrobou a likvidací baterií je ještě problém... Ale vše procházelo nějakým vývojem, takže věřím tomu, že i tyhle potíže se časem podaří překonat. Je to jen otázka času.
A83n31t36o21n39í41n 11K98o56u50n39o72v98s53k28ý
Jaký čas máte na mysli?
Elektromobily se vyrábějí už více než 150 let - podobně jako auta se spalovacími motory.
Tak ještě 150 let a bude to ono?
B64o79h38u25m78í81r 85Š67i34m50e19k
Ano, elektromobily jsou Potěmkinovou vesnicí!
Na co jezdí elektromobily? Z čeho u nás děláme elektrickou energii? Z uhlí! Na co jezdí elektromobily de facto? Na uhlí!
P48a56v61e54l 11D12v32o33ř79á71k
Niv není ekologické. Zkuste si spočítat, jaké škody působí těžba ropy, doprava, zpracování a distribuce. Vy jen přijedete k pumpě a natankujete. Ale co je za tím?
J51a70r34o61s19l80a15v 68P87r89o53c63h64á32z98k32a
Ale hlavně, že to spasí svět, že?
J69i51ř11í 45K67u85b87í31č62e52k
Z německého televizního magazínu "auto moto sport"? To jste si ten pořad nahrál a pak s notýskem v ruce opisoval všechny ty číselné údaje jeden po druhém, protože originál už není k dispozici?
Nebo jste prostě odkaz na originální text čtenářům nenabídl, protože by pro vaše čtenáře možnost udělat si svůj vlastní názor na základě přímého zdroje mohla být urážlivá?
Já těmhle článků, bez odkazů říkám "jedna pani na internetu povídala".
V94á95c37l70a76v 30L47e65b23e18d14a
Šibeniční termíny stanovuje Gréta T.,za to tedy EU nemůže.A automobilky se nebrání patrně proto,že životnost elektromobilů je podstatně kratší,než těch se spal.motorem.
V63o69k11o79u98n 45V60l64a84d90i38m55i78r
A jeste k te baterii, v roce 2018 jsem kupoval nove auto. Posilhaval jsem po Toyote Prius. Protoze jsem mel ruzne Toyoty dele nez 25 let znal jsem se uz s prodavaci. Samozrejmne mi ho vychvaloval. Kdyz jsem se zeptal na cenu nove batterie divil se proc se ptam. Za celou dobu pry u toho Priuse jeste zadnou baterku nemenili.
Ale nakonec jsem ho stejne nekoupil.
V41o80k32o44u14n 64V82l12a97d65i85m18i40r
Kdyz napiste v kterem cisle toho Auto Motor Sport to bylo, rad si to vyhledam a prectu sam.
Pravda, neni to jen to co vyletne z vyfuku, je to i vse co s tim palivem souvisi. Od pruzkumu a tezebniho vrtu, tezbu, rafinaci dopravu az k te benzinove pumpe.
Co se tyce vyroby vozidla, tam se to moc lisit nebude.
P27a23v33e25l 98D19v89o28ř16á80k
Podle informací od výrobce (Škodovka) je to konstrukčně jednodušší, takže tady asi rozdíl bude. Info od člověka, který dělal zkušební jízdu s Enyaqem.
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Jan Pražák
Mají mít staří lidé přednost?
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Petr Hannig
Nejistota ve všem
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Josef Nožička
Jak uliční výbor iFčil zapíjel Karlův mimořádný úspěch